01 SPLETNE STRANI
V okviru javnega razpisa E-POSLOVANJE 2019–2022, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR), smo za podjetje Knapič d.o.o. izvedli produkcijo številnih komunikacijskih materialov, ki jih podjetje koristi za potrebe digitalizacije ter promocije na tujem trgu.
Za podjetje Sokpro d.o.o. smo v okviru Vavčerja za digitalni marketing in po smernicah Digitalnega inovacijskega stičišča Slovenije izdelali celostno spletno komunikacijo.
Za podjetje Mega-Metal d.o.o. smo izdelali kompleksno celostno spletno komunikacijo z novo spletno stranjo za predstavitev na tujih trgih. Podjetje Mega-metal d.o.o. je izjemno uspešno podjetje, ki je bilo tudi nagrajeno s priznanjem Podravsko podjetje leta za najboljše srednje podjetje v regiji, ki jo podeljujeta časopisna hiša Večer in Štajerska gospodarska zbornica. Gre za visoko tehnološko podjetje, ki zelo veliko vlaga v razvoj in dobrobit svoje regije. Ponosni smo, da smo njjihov poslovni partner za njih pa smo ob spletni strani izdelali še številne druge komunikacijske materiale - digitalne in tiskane.
V okviru javnega razpisa E-POSLOVANJE 2019–2022, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR), smo za podjetje AJA LINA d.o.o. izvedli produkcijo: spletne strani, e-katalogv in videov.
Za podjetje Orodjarna Imenšek d.o.o. smo v okviru javnega razpisa SPIRIT Slovenija za vzpostavitev kakovostne e-komunikacije in elektronskega poslovanja izdelali unikatno spletno predstavitev, ki podjetje predstavi v verodostojni luči ter na sodoben način. Zasnovali in oblikovali smo prepričljivo komunikacijo s katero se stranka ponosno predstavlja tujim partnerjem med katere sodijo najprestižnejše blagovne znamke kot so Deimler, BMW, Audi, Magna in mnoge druge. Želja naročnika je bila da se na podjetju prilagojen način prikaže proces dela ter kvaliteto in strokovnost podjetja. Za ta namen smo oblikovali in izdelali tudi predstavitveni katalog podjetja z produkti in izvedli profesionalno fotografiranje.
Portal Invest Podravje predstavlja podporo potencialnim investitorjem.
Za agencijo za promocijo investicij smo izdelali spletni portal, ki predstavi Podravje kot pomembno investicijsko točko. Podprt je s 5 jezikovnimi različicami in promoviran na svetovnem trgu. Zasnovali smo ga tako, da ima potencialni investitor enostaven in hiter pregled nad ponudbo v Podravju, obenem pa je seznanjem z poslovnim dogajanjem, ki ga lahko spremlja preko novic in dogodkov. Napravili smo tudi dinamični zemljevid, ki se ga lahko približa. Internetna stran deluje hitro, saj je foto gradivo vstavljeno kot SVG, grafika pa je vektorska.
Zdravilna voda avstrijske blagovne znamke Sicheldorfer ponovno na trgu v novi preobleki.
Z našo pomočjo je priznana blagovna znamka Sicheldorfer ponovno oživela v novi podobi. Napravili smo sodobno spletno stran za avstijski trg, ki predstavi prednosti mineralne vode Sicheldorfer. Scroll-down dinamična spletna stran je podprta z atraktivno grafično podobo, ki uporabnike od vrha do tal popelje skozi zgodbo zdrave mineralne vode, ki je s svojo večnamenskostjo primerna za vse generacije in okuse. VEČ >
Atraktivnost na vsakem koraku.
Za uspešno predstavitev fotografske applikacije Snappguides na kickstarterju smo zasnovali, oblikovali in izdelali povsem unikatno spletno predstavitev. Za večjo atraktivnost smo osnovno navigacijo izdelali tako, da se pri pomikanju navzdol spremeni v gumb. Na prvi strani smo izdelali CSS animacije, ki vodijo uporabnika po vsebini.
Za Tehnološki center JAKL smo izdelali kompleksno celostno komunikacijo z novo spletno predstavitvijo in posodobitvijo logotipa podjetja. Podjetje T. C. JAKL je bilo v začetku leta nagrajeno s priznanjem Podravsko podjetje za najboljše majhno podjetje v regiji, ki jo podeljujeta časopisna hiša Večer in Štajerska gospodarska zbornica. Gre za visoko tehnološko podjetje, ki veliko vlaga v razvoj in dobrobit svoje regije. Besede, ki najbolje okarakterizirajo podjetje JAKL, so tekmovalnost, perfekcija, moč in inovativnost, zato smo jih izbrali za osnovo njihove komunikacije.
Moje osnovno vodilo je strankam zagotoviti pravno svetovanje in odvetniško zastopanje na najvišji ravni. Tako zasebno, kot pri svojem delu zmeraj strmim k odličnosti. Z inovativnostjo, vztrajnostjo in predanostjo se za svoje stranke vedno potrudim poiskati in tudi doseči, optimalno rešitev njihovega problema.Strankam dajem praktične odgovore na konkretna vprašanja. Svoje strokovno znanje nenehno izpolnjujem in se zavedam potreb časa v katerem živimo. Zaupnost odnosa s stranko postavljam visoko na lestvici vrednot.
Predstavitev umetniških izdelkov umetnice Dambije smo zasnovali v okviru 3 področij - organska (kipi), stekla (nakit) in krog (slike). Prva stran je predstavitvena in preko dinamičnih oglasov vodi do izdelkov, ki so atraktivno predstavljeni. S klikom na ceno izdelka se lahko odda povpraševanje za nakup.
30 zgodb - vsaka podstran svoja zgodba
Za podjetje Ekosen smo zasnovali, oblikovali in izdelali kompleksni spletni portal s spletno trgovino, ki predstavlja svet podjetja Ekosen, katerega le to ponosno oglašuje na vseh oglaševalskih kanalih. Zagotovo ste ga videli tudi sami! Vsak košček strani je skrbno zasnovan kot samostojna komunikacijska enota, ki nagovarja obiskovalce. Najprej vas nagovorijo atraktivni dinamični spletni oglasi, ki so marketinško zasnovani in služijo kot oglasni prostor, ki poskrbi, da takoj dobite vse informacije, ki jih podjetje želi skomunicirati. Na call to action gumbe, s katerimi vodimo uporabnika po strani na način, ki ga želimo, smo implementirali blagovne znamke podjetja, ki ima zelo raznoliko in razvejano ponudbo. Rezultat so množični obiski spletne strani. Za podjetje smo najprej razvili celostno podobo z rezdelano marketinško strategijo, ki jo podjetje uporablja že 8. leto sodelovanja. Oglejte si še ostale spletne strani, ki smo jih izdelali za to podjetje. VEČ >
Za podjetje MigoWood smo izdelali celostno komunikacijo s povdarkom na spletni predstavitvi. Želja naročnika je bila, da jih predstavimo na način, ki bo odražal njihovo preciznost in tradcijo, a s sodobnim izgledom. Zato smo za njih razvili zgodbo, ki govori o moškemu in ženski. Tako smo izdelke podjetja razdelili v dve kategoriji in dosegli večjo prepoznavnost obeh blagovnih znamk. MimiWood za manjše izdelke, ki so cenovno bolj dostopni ter Savora za izdelke z umetniško vrednostjo. Povdarek je bil na lesu in odtenkih naravne barve.
Že samo ime Shangri-La odpelje naše misli na kraj, poln doživetji. Temu sledi tudi celostna grafična podoba blagovne znamke. Prvo stran smo zato zasnovali kot vstop v 4 apartmaje, ki vsak zase ponuja svoje doživetje. Predstavitev poteka skozi fotografije in zgodbe.
Za (JHMB) Javni holding Maribor smo zasnovali in oblikovali kompleksno komunikacijsko podobo za namene kakovostne predstavitve holdinga ter široke rabe komunikacije na različnih področjih in nivojih. V zgodbo uspešne poslovne zgodbe združevanja 6 poslovnih entitet smo vključili simboliko mesta in korporativne tendence po razvoju in svetli prihodnosti.
Izdelujemo atraktivne interaktivne E-kataloge, ki omogočajo enostavno listanje, celozaslonski pogled ter enostaven prenos. E-kataloge lahko implementiramo v vašo spletno stran, lahko ga koristite samostojno na izbrani spletni povezavi, ali ga objavite na katerem od digitalnih showroomov ali na LinkedIn profilu, Bookingu in drugih socialnih omrežjih.