Studio Legen

m

+386 31 717 695
produkcija@studio-legen.si
Galerija

Ekosen: celostna marketinška komunikacija

Podjetje Ekosen, d. o. o. je ekološko ozaveščeno podjetje, za kar smo poskrbeli že v samem imenu podjetja EKO-SEN in nadalje v njegovi obsežni celostni grafični podobi. Motiv, ki smo ga izbrali za logo(s) predstavlja najstarejši simbol za sonce, ki ima krožnico in v središču piko (epicenter vsega). Za prepoznavni element smo izbrali tarvo, ki je prisotna od vsega začetka kot sekundarno komunikacijsko orodje. Trava služi temu, da se opazovalec v vsakem trenutku komunikacije poveže z naravo in počuti prijetno in pomirjeno. Nosilni barvi sta zelena, ki simbolizira naravo in moč, ter antracit siva, ki predstavlja tehnologijo. V dveh besedah zelena tehnologija. Podjetje je usmerjeno v razvoj ter delovanje na tujih trgih, zato smo skupaj z njimi razvili še dodatne blagovne znamke, ki zraven IR panelov zastopajo še ostale energetsko varčne proizvode. Te komuniciramo pod blagovnimi znamkami SunlifeInfrasun, Thermosun in Pro paneli. Vsi proizvodi so ločeno komunikacijsko zastopani, skupna pa jim je celostna podoba podjetja. Vsi proizvodi podjetja Ekosen so zstopani v tiskani in elektronski obliki z ločenimi spletnimi predstavitvami. Od tiskanih katalogov do e- katalogov ter samostojnih celostnih kampanij  do številčnih produktov, predstavljenih in ovrednotenih v posebej zasnovanih e-cenikih.

Ekosen je podjetje z vizijo, ki ima jasno strategijo razvoja, zato veliko vlaga v oglaševanje in pojavljanje povsod v javnosti. Mi pa poskrbimo, da je njihova komunikacija prilagojena vsakemu zastaljenemu cilju posebej in da je ta maksimalno atraktivna ter vsebinsko kvalitetna. V številnih letih sodelovanja smo zanje izdelali več kot 100 različnih tiskanih, spletnih in drugih aplikacij. Trenutno s podjetjem razvijamo komunikacijsko strategijo za tuje trge, ki bo kmalu vidna za širšo javnost. 

S skupnimi močmi smo dosegi, da je Ekosen, d. o. o., iz malega družinskega podjetja preraslo v vodilno podjetje na področju IR-tehnologije v Sloveniji, kljub številčni konkurenci.